» »Unlabelled » Site yazarı hakkında

Uzun bir aradan sonra  tekrar internet alemine dönmeye karar verdim ilk olarak işe kendi blog sitemi kurup burada insanların işine yaracagını umdugumuz tema script paylaşımları yapmaya karar verdim boş vakitlerimde sabahlara kadar uykusuz kalıp internetin en dişli sitelerinde bile elimi kolumu sallayıp datalarınla oynayan biriyim zararsız ama sadece bilgi amaçlı bunları yapmaktayım ögrenmek için kendimi dahada geliştiriyorum yarım kalan bazı işlerimi bitirmek için burdayım daha bir cok sitem oldugunuda unutmayın güncel bir blog sitesi olacagını buranında unutmayın.

İzmir'de dogdum 29 yaşındayım  son 3 yıldır cezaevinde geçirmekteydim artık özgürlügüme kavuştum yeni bir alem yeni bir dünya açmaya karar verdim ilk işe başladım sonra net üzerinde insanlara daha güzel paylaşımları sunabilcegim siteler açtım bu sitelerde kendimi kanıtlamak duyurmak için buradayım egerki telif hakkından dolayı bazı tehdit edici laflar göndermeyiniz inan hiç birini umursamıyorum tınlamıyorum ama insan gibi rica etmesini bilirseniz seve seve oo linkleri kaldırırım tehdit edici sözlerden küfürlü sözlerden sakının kimsenin yaptıgı yanına kalmaz bana 1 yapılan size misli ile geri döner iyi günler dilerim bu yazımı okudugunuz için tesekkürler.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder