» » blackinci 1 (MD V3) MyBB 1.4 ve 1.2 uyumlu


blackinci 1 (MD V3) MyBB 1.4 ve 1.2
Mybb temaları mybb tema indir mybb tasarımları fullm mybb forum temaları.
Temanın özelliklerini md kullanıcıları biliyordur ama ben yinede elimden geldiğince anlatayım.
Tema xhtml ve css standartlarına uygundur tarayıcı hataları için fix css ler yazılmıştır orjinal grafiklere sahiptir ama genel dağtım olduğu için psd dosyaları verilmez logo psd dosyası hariç ben kendimde dahil bişeyleri övmeyi pek beceremem ve sevmem temayı görenler biliyordur mutlaka bilmeyenler ve görmeyenler için bir kaç ekran görüntüsü koydum elbette bunların haricinde bu tema diğer temalardan farklı bir şekilde yüklendiği için resimli yükleme klavuzlarını okumadan temayı yüklemeyin temayla ilgili sorunlarınızı çekinmeden yazınız yada destek sitelerinden...

arkadaşlar temada küçük oynamalar yapıp kendiniz yapmış gibi paylaşım yapmayın lütfen 
xml dosyasını URL den yükleme yapıcaksınız bunu yapmamın sebebi sürekli dosya değiştirmek istemedim bir sorun olduğunda kolayca güncelleme yapmama yardımcı olsun diye bu deceneği kullandım 
tema ister Latin5 ister UTF-8 olsun fark etmez türkçe karakter kullanmadım o yüzden sıkıntı yaşamazsınız bazı yerlerde (ı) yerine (i) harfi kullandım onları kendiniz düzeltebilirsiniz örnek "Hizli Arama" zaten başka yok sanıyorum... sanıyorum bukadar güle güle kullanın


temadan ekran görüntüleri
Ön İzleme 1 
Ön İzleme 2 
Ön İzleme 3

MyBB 1.6.X
blackinci-1-1600.rar[169.26 Kb] (İndirme: 1814)


1.6 GÜNCELLEMESİ YAPANLAR İÇİN DÜZELTME GEÇERLİDİR
YENİ İNDİRENLERİN BU DÜZELTMEYİ UYGULAMASINA GEREK YOKTUR

temanızın global.css dosyasını açın ve alttaki kodları sayfanın en altına ekleyin
.pagination_breadcrumb_link {display: none;}
.hiddenrow {display: none;}

1.6 da eklenen rep butonunu 1.6 dosyasından tedarik edebilirsiniz


MyBB 1.4.X
Tema XML url si MyBB 1.4 için Geçerlidir 1.6 versiyonu için geçerli değildir sadece 1.4 versiyonu kullanabilir
http://www.blackinci.com/mytem/blackinci-1.xml

XML Güncelleme İE7, İE8 css fix (31/08/2008 20:35)
blackinci-1.rar[633.3 Kb] (İndirme: 2811)

MyBB 1.2.X
md-v3-1.2.x.rar[307.67 Kb] (İndirme: 779)

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder