» » » » » » Bedava türk hosting ücretsiz host hesabı türkçe


Nette gezerken güzel bir hosting şirketi gördüm merak ettim basından söliyeyim benim bu adamlarla herhangi çıkarım ve ilişkim yoktur.hostinger.web.tr/ site adresleri türkiye çokta nadir olan bir karar vermişler ücretsiz hosting hesabı ve domainiz yok ise size domainde veriyorlar.Yeni bir hosting oldugu için hemen ister istemez teredütler oluyor acaba kapanacakmı korkusu iddalı bir giriş ya ptıkları sagladıkları ücretsiz  hosting hesabından belli diyeceksinizki ücretsiz host veren firmalar var ama bunlar kadar trafik web alan limiti veren bu kadar hızlısını ilk defa gördügüm için paylaşıyorum türk host şirketi olmaları ayrı bir güzel tabi.
Bedava hosting özellikleri:
2 Gb web alanı
100 gb trafik
reklam banner yok
Limitsiz web sitesi ekleme
Tek tıkla otomatik script kurulumları
2 adet mysql açabilme özelligi
Uzaktan ftp baglanabilme

SUNUCU BİLGİSİ
SUNUCU AĞ HIZI
ÜCRETSİZ
10 mbps
ÜCRETLİ
100 mbps
ÜCRETLİ
1000 mbps
SUNUCU RAM'İ
8 GB
16 GB
16 GB
SUNUCU İŞLEMCİSİ
Xeon E3-1230
Intel Xeon W3680
Intel Xeon W3680
DİSK SÜRÜCÜ KURULUMU
RAID-1
RAID-10
RAID-10
İŞLETIM SİSTEMİ
Centos 6.2
CloudLinux 6.2
CloudLinux 6.2

Daha bir sürü özelligi bulunmaktadır detaylı bilgiye http://hostinger.web.tr/web-hosting bu linkten ulaşabilirsiniz.
TIKLA KAYIT OL ÜCRETSİZ HOSTİNG
Ücretleri oldukça ideal verdikleri hizmete ve sunucuların hızına göre fazlasıyla hak ediyor.Destek panelinden attıgım ticket anında cevap v erdiler hostinger sundugu ücretsiz host için yorumlarınızı bekliyorum.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder