Bugün bir arkadaş mail atmış. "Wordpress WP-İmletir eklentisini lisanslayabilir misin?" diye. Bende eklentiyi indirip baktım. Ve sonuçta çözdüm :) Aşağıdaki linkten download edebilirsiniz.

WP-İmletir eklentisi tam olarak ney diyecek olursanız. R10'da konu açılmış. Eklenti 40 TL'ye satılıyor. Ancak R10 veri kaybı yaşadığı için konuya Google Önbellekten ulaşabildim. Eklentinin yapımcısının yazdığı satırlar şöyle:
Dosyanın içinde botsistemi.com'un da bir botu bulunmakta. Ancak ne işe yaradığını, hangi özelliklere sahip olduğunu pek bilmiyorum.
Lisanslama İşlemi
Dosyanın içinden çıkan "imle.php" dosyasını not defteri veya herhangi bir metin editörüyle açıp "$site_ad" değişkeninin karşısında bulunan 'localhost' kısmına www. kullanmadan siteadi.com şeklinde alan adınızı yazın. Daha sonra dosyayı kaydedip localde veya sunucunuzda çalıştırın. Size lisans anahtarını verecektir. Bu lisans anahtarını key.txt'ye girerek lisanslama işlemini tamamlayın. Kolay gelsin.
RAR Şifresi: m2kinq.com
Update : Arkadaşlar yaşanan lisans sorununa ancak eklentiyi decode ederek çözüm bulabildim. Aşağıda verdiğim imletir.php'yi eklentinin içindeki imletir.php ile değiştirin. Her hostta sorunsuz kullanabilirsiniz. Key üretmenize gerek yok.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder