» » » Metin 2 pvp server tanıtım script tema indir

Pvp tanıtım script,metin2 pvp tanıtımları,metin2 pvp tema indir,metin2 pvp panel siteleri,metin2 pvp tanıtım siteleri.
Bugunlerde oldukça yogun ilgi gören metin2 online oyunun kolaylaştırılmışı olan pvp serverların için bir sistem script tema arıyorsanız tam sizin aradıgın tema ve script göre işinize yarayacagından kesin eminim.Metin2 pvp server script kullanımı ve kurulumu oldukça basittir script hakkında genel bilgiye alttan ulaşabilirsiniz pvp server tanıtım script şu an sorunsuz reklamsız bir vaziyette denenmiştir begeninize sunulmuştur.

Pvp Server tanıtım script bir görüntü;


Pvp server tanıtım script kurulumu altta anlatılmaktadır.1-Öncelikle dosyalarımızı indirelim ve arşivden çıkaralım.
2-Daha sonra includes klasoründeki ayar.php
3-Veritabanı açın ve rardaki sql dosyasını okutun.
4-Facebook cart curt ayarlarınızı yapın.
5-Kullanmaya başlayın.
6-Aşağıdaki resimdeki kırmızı çerçeve içine alınmış yerleri kendinize göre değiştirin..


DOWNLOAD :

http://www.multiupload.nl/WSZ4PE402Y


About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder