» » » » » Youtube ünlem sorunu için daşşak deneyimlerim


Uzun bir süredir bloga yazmıyordum youtube işleri ile ugrasmak işte az gittim düz gittim dere tepe düz gittimmiydi neydi işte öle bi şey neyse konumuza gelelim youtubede ünlem olayını açıklık getirecegim ytpara.com sitesinde takılmaktayım ilk zamanlar güzel gelir elde ettim youtube sitesinden bebe dolunca bu işe onunda boku cıktı adamlara bakıyorum kimi günde 100 tl kazanıyom kimi diyor 500 tl at yalanını sikeyim inanını hesabı meydan bos sallayın aq vardır mutlak ama bu kadar kazancı olan biri niye sölesinki ytpara sitesine coluk cocuk dolunca paylasacagım kaynakları bilgileri vermekten vazgeçtim hani bogcayı kapan geliyor misali.

Youtube'ye ilk basladıgım zamanlar ünlem denilen sikik yoktu sonradan baktılar millet boku cıkarmaya basladı ünlem olayını getirdi tabi millet hurraa yüklendi partnere ya şimdi arkadas ilk önce bir sorunu neden nasıl geldigine bakalım onlar çakalsa biz onlardan çakal olalım denilme yanılma yöntemi ile bulacagım diye inat ettim cacık gibi geçen günlerimde oturup sırf youtube ünlem olayını geçmekle ugrastım.

Maddeler halinde okuyun bakalım neler yapmısım

1-ABC123 TİTLE cart curt gibi kavramlar denedik basarı oranı yüzde 25

2-mozaik yöntemini denedim görüntü ayarları ile oynadım yani dolgunluk ısık falan filan olumlu sonuc verdi ama burada yaptıgımız hata vardı bazı aç gözlü diyelim embesiller diyelim nedesek bilemedim adam 100 video atıyor hepsinede mozaik uygulatırmaya calisiyor kendi 1 tane bilgisayarınızda 10 dk bir video icin render alırken ne kadar kasıyor demi düsünsenize 100 tane video icinde böle uygulandıgını videoyap.com bu özellik getirmişler iyi bok yemisler 1 gün gecmeden youtube caktı davayı unutmayın onların cpusunu işlemcilerini devamlı kontrol eden birileri var 7/24 adamların anlaması zaten uzun sürmedi hangi kanal ne kadar işlemci yiyor bir kanaldan görüntü yani düzenleme icin ne kadar istek geliyor hepsini gördüler.sonuc boom

3- bakın şimdi yazdıgımı iyi okuyun  2 farklı yöntem deniyoruz gülü seven dikenineda sikinede katlanır bunu bota entegre eden ibnedir benden izin almadan youtube kafasını karıştırcaz kararsız bırakcaz onu nasıl mı? 15 DK bir videomuz olsun bunun icine 10 saniyelik bir intro sesli görüntülü intro olsun yaptıgımız introyu atalım camtasia programına yada baska video editleme programınınız varsa onla deneyiniz 15 dklık videnonunuz önune ve sonuna intro koyunuz sonra render alınız render işlemi bittikten sonra youtube upload ediyoruz video yüklenmesi bittikten sonra baslıgın icersinde full yada crack gibi benzeri yazılar bulundurmayın yazarsınız gene para kazanmayı açtıktan sonra.

Halamı ünlem alıyorsun videonun basına sonuna intro tekrar koy videonun oldugu kısmı yani oynatılacak yeri cizgi şeklinde dikdörtgenin icine al bi daha render al youtubeye yükle.ilk aşamada yaptıgımız uygulamada intronuzu video yükledikten sonra kaldırmak istiyorsanız bunuda youtube görüntü iyileştirme bölümünden introlarınızı kırptıktan sonra kaydedebilirsiniz biz ne yaptık mozaik denemedik yada videoyu otomatik düzelt ve sabitle kısmını ellemeden direk 1 e 1 dolarımızı yaktık.

SONUCU DENEYİPTE  ÜNLEM ALAN ARKADASLAR YORUM YAZARSA 2 İNCİ BİR TAKTİGİMİ DAHA PAYLASACAGIM.
SAAT SABAHIN 6 SINDA YAZDIM İMLA HATASI OLABİLİR..

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder