» »Unlabelled » youtube para

Merhaba arkadaşlar uzun süredir aranızda yoktum dönüşümün şerefine size 1 2 taktik vereyim dedim malum bir çok konu açmıştım kazanmayla ilgili bir çok kişide kazanmıştı. bana göre eskimiş fakat hala para kazandıran taktiklerdir. bu taktikler ile bari sizlerde kazanın. Öncelikle Detayları anlatayım taktiğimiz tamamen organiktir. Taktik 1 Birbirine benzeyen insanlar veya ünlülere benzeyen insanları her dilde aratın. hangi dili tercih ediyorsanız o yolu izleyin. ben almanca ve fransızca yapıyorum. birbirine benzeyen insanların videolarını indirin örneğin c.ronaldonun benzeri olan birisi var onun videosunu bulun veya resimler ile slaty hazırlayın. " slaty " hazırlamanız ünlemide aşacaktır fakat video olursa daha çok ilgi görebilir. videomuzu derledikten sonra başlığı atın hangi dili istiyorsanız. C.ronaldo türkiye sokaklarında tek başına yürürken görüntülendi. C.ronaldo aynı anda hem fransada hem türkiyede. üsttekiler örnekti tabiki siz geliştirin. Bir çok örnek vermek gerekirse mesela angelina jolie ebru şallıya benziyor bu ikisi için video hazırlayabilirsiniz. Demet evgar - Melinda Clarke benziyor. siz en ünlü olanlara oynarsanız hitiniz çok yüksek olacaktır. ve açıklama kısmına mutlaka ünlülerin ikizleri diye not giriniz. ilk taktiğimiz bu kadar arkadaşlar anlaşılmayan bir durum var ise konu üzerinden yardımcı olmaya çalşırım. Taktik 2 Size göre zamanı geçmiş fakat hayran kitleleri senelerce onları izlemekten bıkmayan bir sürü film sahneleri var bu film sahnelerinden en çarpıcı yerleri alıp istediginiz gibi kurgulayabilirsiniz. Örnek Göstereyim hayran kitlesi hiç düşmeyen bir diziden bahsedelim. boş bir kanal üzerinde çalışmaları yaptıktan sonra ana kanalıma videoları transfer ediyorum sizde böyle yapınız. Mesela spartacus diyelim. unutulmaz sahneleri var ben kendimce 1 2 taktik geliştirdim oradan gidiyorum müzik telifsiz video içinde resmimi bilerek koydum sahnelerden eşleşmeleri önlemek için. 1 2 de yazıyla süsledikten sonra hızlı ve basit şekilde anlamanız için Böyle birşey ortaya çıkarttım " telif atabilirsiniz sorun değil boş bir test kanalıdır çekemeyen çok oldugu için yazayım dedim " sizlerde bu tarz şeyler yapıp çok fazla hit alabilir çok iyi kazançlar elde edebilirsiniz. bu taktikler ile 2 ay içinde 500-700TL üzerine çıkmazsanız gelip burada bana istediğinizi söyleyebilirsiniz. ki ben sadece 2 taktik ve 2 örnek verdim geliştirmek size kalmış arkadaşlar. not: attığım başlığa dikkat ettiniz değilmi? zex sexy hot ve benzeri kelimeleri cümle içinde kullanırsanız reklamlar görünür ama tutupta spartacus zex scane veya spartacus sexy scane vs yaparsanız $ yeşil olduğu halde reklam görünmeyecektir. Taktik 3 Yanıltıcı gibi görünen fakat yt bunu doğal olarak gören bir taktik. Ben spor kategorinde yapıyorum ve deli gibi hit alıyorum kazancıda güzel. mesela bugün kimin maçı var atıyorum real madrid vs barcelona evet dünya kupası veya bir çok ligin eşleştiğini dünya genelinde engellendiğini ve görüntüden bile telifin geldinizi artık herkes biliyordur. spor kategorinde yapmanız gereken en iyi taktik şudur; Maçın özetini yayınlayan bir haber sitesi bulun yabancı ÖRNEK İÇİN TIKLAYIN buradan " bu taktiği yıllardır kullanıyorum ve zamanı hiç geçmiyor çok fazla üretebiliyorsunuz " Şimdi nasıl özgün bir maç özeti hazırlanır bunu uygulayalım. Yazıları seslere çeviren siteler var daha eski youtuber'lar bilir yeniler bilirmi bilmiyorum hatta youtube işindeki hiç tükenmeyecek taktik olarak bir çok yabancı forumda veya webmaster sitelerinde anılır. bu linklerin özelliği herhangi bir yazıyı , kelimeyi, cümleyi , makaleyi. ses'e çevirme siteleridir. http://www.fromtexttospeech.com/ http://text-to-speech.imtranslator.net/ http://www.naturalreaders.com/ http://www.neospeech.com/?gclid=CO-Y...FerpwgodIIwA0g şimdi bir maç özetini alıp bu sitelerden birine çevirtip sesi elde edin daha sonra elde ettiğiniz sesi download edip camtasia veya herhangi bir editleme programı içinde açınız. daha sonra maçla ilgili 4 5 tane resim bulunuz gol anları olabilir. çevirdiğimiz yazının dakikasına göre resimleri sıralayın ve birleştirin. ortaya kusursuz bir maç özeti hazırlandı. upload ediniz para kazanmayı açınız ve arkanıza yaslanıp hitleri izleyiniz. not: bu taktik kesinlikle sadece spor için geçerli değildir. film fragmanları, gelecek filmler, vizyondaki filmler, nasıl yapılır, tarzında sizin hayat gücünüze kalmış olarak yüzlerce hatta binlerce özgün video yapabilirsiniz. ortalama 2 senedir net vaktim oldukça dahada özel şeyler hazırlayıp kazanıyorum. Umarım bana olduğu kadar sizede yararı olur şimdiden bol kazançlar dilerim. tüh keşke bunları söylemeseydim birilerine satsaydım.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder