» »Unlabelled » Bir başarının öyküsü alexa


Bu blog adresimi açalı 6 ay kadar oldu hic bir alexa seo çalışması yapmadım sadece özgün içerik girmeye dikkat ettim yani 5 konu açıyorsam 1 tanesi kopya idi kısada olsa özgün içerik yazdım bir araştırma yaptım blogger sitem hakkında googlede arama sonuclarına baktım sitemin alexa dünya sıralamasında 138.756  oldugunu türkiyede 2.756 oldugunu fark ettim ve şunu ögrendim insanların sizin sitenizi tavsiye etmesi ve baska yerlerde siteniz hakkında bilgi vermesi yada link vermesi cok önemli işte alexa sonuçlarım.

http://www.alexa.com/siteinfo/temascriptindir.blogspot.com

tek bir hedef dogrultusunda gittim tema script indir diyerek yani saçma sapan domain ile alakasız konular girmedim bir hedef dogrultusunda gittim spam içerikte girmedim az ama öz oldu hep açtıgım konular umarım sizlere bu konu hakkında yardımcı olmusumdur.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder