» »Unlabelled » Anatolia V1 Film Teması indir download

Wordpress belkide en cok yogun olarak arınan temalarından biride film sinema dizi üzerine daha çok ilgi gören temalar görünmektedir.Bu konumuzda sizlerle ücretsiz olarak çıkarılmış anatolia film sinema temasını sunuyoruz tema ile ilgili gerekli açıklamalar

Merhabalar arkadaşlar.
Ücretli olarak satmayı düşündüğüm Anatolia V1 Temasını daha önce ücretli satış bölümünde satışa çıkarmıştım bazı arkadaşlar görmüşlerdir. Ne yazık ki tema beklediğim ilgiyi görmedi ben de daha da geliştirmek yerine bedava olarak dağıtma yoluna gitmeyi istedim. Neyse fazla uzatmadan;
Anatolia V1 Film Teması Demo Adresi : http://wp.artigrafi.com
Anatolia V1 Film Teması İndirme Adresi : http://www.artigrafi.com/download/wp/AnatoliaV1.rar
Temanın yönetim paneli içerisinden geçerli ayarları yapabilirsiniz. Film eklerken karşınıza çıkacak olan film bilgileri paneli yardımı ile kolayca film ekleyebileceksiniz. Diğer özelliklerini indirerek görebilirsiniz.
Önemli Not: Sizden tek isteğim, temanın alt kısmındaki Artigrafi Linklerini kaldırmamanızdır. Sonuçta ortada verilmiş bir emek var ve b emeğe saygı göstermenizi istiyorum. Onun dışında tema hakkında sormak istediklerinizi de u başlık altında sorabilirsiniz. 
Şimdiden indirenlere hayırlı olsun.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder