Script Açıklaması: Üyelik sistemi bile bulunan bir yemek tarifi scriptine ne dersiniz ? Sitenizde ki üyeler kendi tariflerini paylaşsa mesela, birbirlerinin yaptıkları yemekler veya tarifler hakkında yorum yapsalar. Birbirlerini kıskanıp hırs yapsalar ve sitenizde bir rekabete girseler ? Çok mu büyük bir hayal kurdum bilmiyorum ama scriptte üyelik bölümü görünce aklıma direkt böyle birşey geldi :) Herkesin fikri farklıdır tabi ki ben sizlere sadece scripti paylaşıyorum gerisi size kalmış hepinize kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanı oluşturun, dosyaları ana dizine gönderin, "veritabanı.sql" dosyasını içe aktarıp kullanmaya başlayabilirsiniz. Yapamayanlar için detaylı anlatım "benioku.txt" dosyasındadır.


script indir

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder